Važtaraščiai į VMI turėtų būti perduoti sekančiai:
Kitaip tariant, atsargines priemones galima naudoti tik, jei neveikia nei Contour Enterprise, nei i.VAZ per naršyklę.
Atsarginėmis priemonėmis išduodamas Atsarginis važtaraščio numeris. Atsarginis važtaraščio numeris, gautas per atsarginį a.VAZ portalą arba SMS 1882 paslauga, turėtų būti pateikiamas krovinio kontrolės kelyje metu, kaip įrodymas, kad Jūs vadovaujatės važtaraščių duomenų teikimo taisyklėmis ir atlikote dalinį važtaraščio duomenų pateikimą ir likusius duomenis pateiksite į i.VAZ posistemį Jūsų pasirinktu būdu per 3 darbo dienas.
Jei įmanoma, vairuotojui taip pat pateikti ir spausdintą važtaraštį.
Per 3 darbo dienas, po atsarginės procedūros taikymo, reikia pateikti vežimo, kuris buvo vežtas su atsarginiu važtaraščio numeriu, duomenis į i.VAZ sistemą naudojant arba programą Contour Enterprise arba per i.VAZ portalą.
Prisijungus prie i.VAZ sistemos pirmą kartą ir patvirtinus el. pašto adresą, į el. paštą ateis laiškas su prisijungimo kodu:
Šis kodas naudojamas prisijungimui prie a.VAZ sistemos per interneto naršyklę adresu https://avaz.vmi.lt/avaz/.
Norint gauti Atsarginį važtaraščio numerį per a.VAZ:
Norint gauti Atsarginį važtaraščio numerį per SMS, reikia siųsti SMS numeriu 1882 tokiu formatu:
<prisijungimo kodas><tarpas><vidinis važtaraščio numeris>
Kur:
pvz. 6H88Y 00563
SMS turi būti išsiųstas iš to numerio, kuris yra vartotojui užregistruotas i.VAZ sistemoje.