Elektroniniai važtaraščiai Atsarginės procedūros

Elektroniniai važtaraščiai Atsarginės procedūros



  1. APRAŠYMAS


Važtaraščiai į VMI turėtų būti perduoti sekančiai:

  1. Jeigu išeina, tai iš programos Contour Enterprise
  2. Jeigu neišeina, tada per naršyklę VMI sistemoje i.VAZ
  3. Jeigu i.VAZ neveikia, tada naudoti a.VAZ (atsarginė važtaraščių pateikimo sistema). https://avaz.vmi.lt/avaz/login
  4. Jeigu neveikia nė vienas aukščiau nurodytas būdas (pvz. dingo internetas), tada naudoti SMS priemonę

Kitaip tariant, atsargines priemones galima naudoti tik, jei neveikia nei Contour Enterprise, nei i.VAZ per naršyklę.

Atsarginėmis priemonėmis išduodamas Atsarginis važtaraščio numeris. Atsarginis važtaraščio numeris, gautas per atsarginį a.VAZ portalą arba SMS 1882 paslauga, turėtų būti pateikiamas krovinio kontrolės kelyje metu, kaip įrodymas, kad Jūs vadovaujatės važtaraščių duomenų teikimo taisyklėmis ir atlikote dalinį važtaraščio duomenų pateikimą ir likusius duomenis pateiksite į i.VAZ posistemį Jūsų pasirinktu būdu per 3 darbo dienas.

Jei įmanoma, vairuotojui taip pat pateikti ir spausdintą važtaraštį.

Per 3 darbo dienas, po atsarginės procedūros taikymo, reikia pateikti vežimo, kuris buvo vežtas su atsarginiu važtaraščio numeriu, duomenis į i.VAZ sistemą naudojant arba programą Contour Enterprise arba per i.VAZ portalą.

  1. a.VAZ


Prisijungus prie i.VAZ sistemos pirmą kartą ir patvirtinus el. pašto adresą, į el. paštą ateis laiškas su prisijungimo kodu:

Šis kodas naudojamas prisijungimui prie a.VAZ sistemos per interneto naršyklę adresu https://avaz.vmi.lt/avaz/.

Norint gauti Atsarginį važtaraščio numerį per a.VAZ: 

  • Prisijungti prie a.VAZ sistemos, naudojant i.VAZ sistemoje nurodytą el. pašto adresą ir el. paštu gautą prisijungimo kodą:

  • Paspausti Gauti atsarginį numerį:

  • Užpildyti informaciją sekančiai:


  1. Atsarginių priemonių taikymo priežastis: Egzistuojant techniniams sutrikimams
  2. Nurodyti Negaliu pateikti keleto važtaraščių duomenų, nes neveikia važtaraščių įkėlimas žiniatinklio paslaugomis, imortuojant rinkmeną arba esant kitoms techninėms kliūtims
  3. Problemos aprašymas: trumpas problemos aprašymas, pvz. Dingo internetas
  4. Problemos atsiradimo data ir laikas: nurodyti problemos atsiradimo laiką

  1. SMS


Norint gauti Atsarginį važtaraščio numerį per SMS, reikia siųsti SMS numeriu 1882 tokiu formatu:

<prisijungimo kodas><tarpas><vidinis važtaraščio numeris>

Kur:

  • Prisijungimo kodas – a.VAZ prisijungimo kodas iš laiško (žr. a.VAZ instrukciją)
  • Tarpas – tarpas
  • Vidinis važtaraščio numeris – Contour Enterprise važtaraščio numeris (žr. numerį ant atspausdinto važtaraščio).

pvz. 6H88Y 00563

SMS turi būti išsiųstas iš to numerio, kuris yra vartotojui užregistruotas i.VAZ sistemoje.





    • Related Articles

    • Elektroniniai važtaraščiai VMI

      APRAŠYMAS Elektroninius važtaraščius peržiūrėti, pildyti, taisyti ir atšaukti galima ir VMI sistemoje, kurią galima pasiekti per naršyklę adresu https://imas.vmi.lt/isaf/ PRISIJUGNIMAS PRIE SISTEMOS Norint prisijungti prie sistemos, reikia paspausti ...
    • Elektroniniai važtaraščiai Contour Enterpise

      APRAŠYMAS Programoje Contour Enterprise PRO IV yra galimybė perduoti elektroninių važtaraščių duomenis į VMI automatiškai. Su transportu susijusi informacija turi būti suvesta į Transporto paslaugų (pardavimas) dokumentą (TPPR), o iš ten gali būti ...
    • OneDrive instrukcija

      TURINYS 1. Kas yra OneDrive? 2. Kam skirta OneDrive? 3. Kur rasti OneDrive? 4. Kur saugomi failai, esantys OneDrive? 5. Ar yra daromos OneDrive atsarginės kopijos? 6. Kaip pasidalinti dokumentais su kolegomis? 7. Kaip pasidalinti dokumentais su ...