Atliekų vežimo ir CRM modulis

Atliekų vežimo ir CRM modulis


  1. KONTRAHENTAI IR KONTAKTINIAI ASMENYS


Tradicinės CRM programos (pvz. Bitė) yra skirtos dirbti su klientais – valdyti ir analizuoti praeities, dabarties ir potencialius ateities ryšius su klientais. Todėl paprastai tokiose sistemose klientas yra vienas objektas, kurį apibūdina tam tikra informacija (pvz. kontaktiniai asmenys, adresai, telefono numeriai ir t.t.).

Dėl EMP veiklos specifikos (atliekų apskaitos reikalavimai) programoje Contour Enteprise PRO IV, apskaitos objektas turi būti kliento ir adreso kombinacija. Todėl programos klientų žinyne turime NE individualius klientus ir su jais susijusią informaciją, o tiek klientų, kiek jie turi atliekų susidarymo/tvarkymo vietų. Pvz. Maxima žinyne kartojasi 247 kartus su skirtingais adresais:

Dėl to programoje Contour Enterprise yra du žinynai:

  1. Klientai (kontrahentai). Tai yra EMP klientai, dalyvaujantys atliekų, buhalterinėje ir valdymo apskaitose.
  2. Kontaktiniai asmenys. Tai yra asmenų, su kuriais bendraujame, žinynas. Kontaktinis asmuo gali būti priskirtas klientui (pvz. kliento atstovas, su kuriuo bendraujame) arba gali ir nebūti (pvz. fizinis asmuo skambučių centro klientas)

Sekančiuose skyriuose aprašyta kaip dirbti su šiais dviem žinynais.

  1. Kontrahentų žinynas


Klientų žinynas programoje randamas meniu Žinynai -> Kontrahentai -> Kontrahentai. 

Šiame žinyne yra suvesti visi klientai, kurie dalyvauja kokioje nors apskaitoje. Pvz. juridiniai asmenys, fiziniai asmenys, kuriems mokame pinigus ir pan. Jeigu klientas apskaitoje nedalyvauja – jį geriau vesti kaip paprastą kontaktinį asmenį, o ne kaip klientą.


  1. Naujo kliento įvedimas į programą (kai yra tik viena atliekų tvarkymo/susidarymo vieta)


Naujo kliento įvedimas į programą esant vienai atliekų tvarkymo/susidarymo vietai:

  1. Atidaryti kontrahentų žinyną ir paspausti naujo įrašo mygtuką:



  1. Atsidariusiame lange supildyti informaciją sekančiai:



  1. Grupė. Nurodyti vieną iš grupių:
  • JA – lietuviškas juridinis asmuo
  • FA – lietuviškas fizinis asmuo
  • UF – užsienio fizinis asmuo
  • UJ – užsienio juridinis asmuo
  1. Kodas. Nurodomas įmonės/asmens kodas.
  2. Pavadinimas Nurodomas įmonės pavadinimas arba fizinio asmens vardas ir pavardė
  3. Jeigu tai fizinis asmuo – uždedama varnelė Privatus asmuo.
  4. Nurodomas organizacijos tipas. Jeigu tai fizinis asmuo – nurodyti FAV, jeigu juridinis – pasirinkti tinkamą tipą (pvz. UAB)
  5. Jeigu tai GPAIS naudotojas – uždėti varnelę GPAIS naudotojas.
  6. Jeigu tai įmonė PVM mokėtoja – nurodyti PVM mokėtojo kodą. Jeigu tai fizinis asmuo arba įmonė nėra PVM mokėtoja – lauką palikti tuščią ir uždėti aukščiau esančią varnelę Ne PVM mokėtojas.
  7. Jeigu tai įmonė – nurodyti įmonės kodą, o jeigu fizinis asmuo – asmens kodą.
  8. Įvesti adresą pagal aplinkosaugos ir buhalterinės apskaitos taisykles:



  1. Nurodoma valstybė, pvz. Lietuva.
  2. Nurodoma rajono savivaldybė, jeigu tokia yra. Pvz. Trakų raj. sav. Privalo būti užpildytas tais atvejais, kai savivaldybė yra rajono.
  3. Nurodomas rajono savivaldybės miestas, miestelis, pvz. Lentvaris. Jeigu rajono savivaldybė nenurodyta, tada čia vedamas miesto savivaldybė pvz. Vilniaus m. sav., Klaipėdos m. sav.
  4. Nurodomas miesto dalis (rajonas) pvz. Šeškinė, Pašilaičiai ir t.t. (pildyti nebūtina)
  5. Laisva forma, tačiau taisyklingai, įvedama gatvė, namo numeris, korpusas, butas ir pan.
  6. Įvedama papildoma informacija (pildyti nebūtina)
  7. Viską suvedus sugeneruojamas pilnas adresas paspaudžiant 7-tą mygtuką.


  1. Naujo kliento įvedimas į programą (kai yra kelios atliekų tvarkymo/susidarymo vietos)


Kai kontrahentas turi kelias atliekų tvarkymo/susidarymo vietas (t.y. filialus):

  1. Būstinė ir filialai turi būti tame pačiame kataloge. Kitų kontrahentų kataloge būti negali.
  2. Būstinė ir filialai turi turėti tą patį įmonės ir PVM kodus.

Katalogo sukūrimas (jeigu būstinė į programą jau įvesta):

  1. Ištrinti įmonės kodą ir PVM kodą iš būstinės ir uždėti varnelę Ne PVM mokėtojas.



  1. Būstinę su ištrintais įmonės ir PVM kodais kopijuoti. Kopijuojant kontrahento kodą nustatyti taip: <įmonės kodas>/K. Pvz. 302602250/K. Nurodyti įmonės kodą ir PVM kodą bei nuimti varnelę nuo Ne PVM mokėtojas:




  1. Atsidaryti būstinę ir pakeisti jos grupę į ką tik sukurtą. Pvz. 302602250/K. Būstinei vėl įvesti įmonės kodą ir PVM kodą.


Filialų sukūrimas (kai jau skurtas katalogas ir jame egzistuoja būstinė):

  1. Sukurti naują kontrahentą filialui pagal instrukciją iš 2.1.1 skyriaus. Kontrahaneto kodus nurodyti taip: <įmonės kodas>/<filialo eilės numeris>, pvz. 302602250/1, 302602250/2, 302602250/3 ir t.t. Taip pat nurodyti įmonės kodą, PVM kodą bei pasirinkti, jog tai yra Filialas – juridinis asmuo:



  1. Kitos informacijos pildymas


Jei įmonė turi filialų, tai papildomą informaciją geriausia pildyti ant būstinės.

Papildoma informacija, apibūdinanti kontrahentą, vedama CRM kortelėje, lauke Kliento aprašymas:

Taip pat prie kontrahento galima prisegti failus:

Tačiau dokumentai, kuriuos reikia užregistruoti (pvz. sutartys, raštai ir pan.), turi būti registruojami ir prisegami dokumentų apyvartos, o ne CRM modulyje.


  1. Kontaktinių asmenų žinynas


Klientų žinynas programoje randamas meniu CRM -> Kontaktai ir užduotys -> Kontaktiniai asmenys. 

Kontaktiniai asmenys gali būti priskirti kontrahentui (kontrahento atstovai) arba gali būti nepriskirti kontrahentui. Juridiniams asmenims kontaktinius asmenis labai rekomenduojama susieti su kontrahentu.

Įvedant naują kontaktinį asmenį:

  • Kodas: programa automatiškai sugeneruoja unikalų kodą kontaktinio asmens atpažinimui duomenų bazėje.
  • Asmens duomenys:
  • Vardas. Nurodyti asmens vardą. Neprivalomas laukas.
  • Pavardė. Nurodyti asmens pavardę. Neprivalomas laukas.
  • Aprašymas. Laukas įvesti papildomą informaciją laisva forma. Neprivalomas laukas.
  • Telefonai. Nurodyti telefonus. Leidžiama daugiausiai trys telefono numeriai. Visus įvesti į skirtingus laukus. Neprivalomas laukas.
  • El. paštas. Nurodyti el. pašto adresus. Leidžiami daugiausiai du el. pašto adresai. Visus įvesti į skirtingus laukus. Neprivalomas laukas.
  • Darbo vieta:
  • Jeigu fizinis asmuo yra kontrahento atstovas, nurodyti kontrahentą. Neprivalomas laukas.
  • Pareigos. Nurodyti asmens pareigas. Neprivalomas laukas.
  • Darbo vietos adresas/Asmens adresas:
  • Jeigu darbo vietos lauke nurodytas kontrahentas, šioje grupėje rodomas kontrahento adresas. Jo redaguoti neleidžiama.
  • Jeigu darbo vietos lauke kontrahentas nenurodytas, šioje grupėje įvesti kontaktinio asmens adresą pagal 2.1.1 skyriuje nurodytą instrukciją.
  • Atsakingas vadybininkas:
  • Atsakingas vadybininkas. Nurodyti koks EMP darbuotojas bendrauja su konkrečiu kontaktiniu asmeniu.
  • Autorius. Programa rodo kas yra kontaktinio asmens autorius (t.y. kas įvedė į programą).
  • Pastabos. Laukas įvesti papildomą informaciją laisva forma. Neprivalomas laukas.


  1. ATLIEKŲ VEŽIMAS IŠ FIZINIŲ ASMENŲ


Atliekų vežimų užsakymai programoje randami meniu CRM -> Kontaktai ir užduotys -> Atliekų vežimo užsakymas.

Vežant atliekas iš fizinių asmenų, atliekų vežimo užsakyme pildomi tokie laukai:

  • Data. Nurodoma data, kada įvedamas užsakymas.
  • Skambinantis telefono numeris. Pildomas tik tada, kai klientas skambina telefonu 1806. Kadangi kontaktinis asmuo ne visada sutampa su skambinančiu numeriu (pvz. vyras skambina dėl šaldytuvo išvežimo, tačiau namie ekipažą priims žmona), šis laukas naudojamas atsekti reikalingą pokalbio įrašą.
  • Klientas – nurodyti iš ko vežame:
  • Kliento tipas. Skirtas užsakymų filtravimui. Kontaktų centro klientas (telefonu), Kontaktų centro klientas (internetu) – rinktis, jei tai kontaktų centro klientas, Fizinis asmuo – rinktis, jei tai vadybininkų klientas fizinis asmuo.
  • Kontrahentas – nurodyti kontrahentą, jei jis įvestas programoje. Visais atvejais, kai bus formuojamas pirkimo dokumentas konkrečiam asmeniui – kontrahentą reikia nurodyti. Kitais atvejais – nereikia.
  • Kliento adresas – nurodyti iš kur vežame.
  • Šalis. Nurodyti Lietuva.
  • Savivaldybė. Nurodyti miesto arba rajono savivaldybę. Dėl savivaldybių sąrašo kreiptis į aplinkosaugos skyrių.
  • Mikrorajonas. Nurodyti mikrorajoną.
  • Adreso eilutė. Taisyklingai įvesti gatvę, pastato numerį, korpusą (jei toks yra), buto/patalpos numerį, pvz. Ukmergės g. 224A
  • Pilnas adresas. Programa sugeneruoja ir užpildo automatiškai. Laukas sisteminis ir reikalingas korektiškam programos veikimui.
  • Komentaras. Neprivalomas laukas. Įvesti papildomą informaciją, susijusią su adresu. Pvz. durų kodas ir pan.
  • Kontaktinė informacija – nurodyti su kuo kontaktuoti dėl užsakymo:
  • Kontaktinis asmuo:
  • Jeigu nenurodytas kontrahentas, čia galima pasirinkti bet kokį kontaktinį asmenį. 
  • Jeigu kontrahentas nurodytas – čia galima pasirinkti kontrahentui ir jo filialams priskirtus kontaktinius asmenius. 
  • Norint sukurti naują kontaktinį asmenį, iš šio lauko reikia ištrinti reikšmę (jei tokia įvesta) ir pildyti sekančius laukus. Išsaugojus užsakymą, išsisaugos ir kontaktinis asmuo. Jeigu nurodytas kontrahentas – jis bus priskirtas konkrečiam kontahentui.
  • Vardas. Įvesti vardą. Neprivalomas laukas.
  • Pavardė. Įvesti pavardę. Neprivalomas laukas.
  • Aprašymas. Įvesti kontaktinio asmens aprašymą. Neprivalomas laukas.
  • Telefonai. Nurodyti kontaktinio asmens telefonus. Daugiausiai tris. Neprivalomas laukas.
  • El. pašto adresas. Nurodyti el. pašto adresus. Daugiausiai du. Neprivalomas laukas.
  • Pareigos. Nurodyti pareigas. Neprivalomas laukas.
  • Vadybininkas. Nurodyti koks EMP darbuotojas atsakingas už bendravimą su konkrečiu asmeniu.
  • Pastabos. Nurodyti papildomą informaciją apie kontaktinį asmenį. Neprivalomas laukas.
  • Transportas – nurodyti kas veža:
  • Pervežimo data. Nurodyti vežimo datą.
  • Laikas. Nurodyti vežimo laiką. Neprivalomas laukas.
  • Ekipažas. Nurodyti ekipažą, kuris veža.
  • Jūrinis konteineris. Nurodyti jūrinio konteinerio numerį. Neprivalomas laukas.
  • Viso km. Nepildyti (palikti 0).
  • Užsakymas – apibūdinti užsakymą (dėl ko važiuojama):
  • Užduotis. Nurodyti ar mes atsivežame į EMP ar išvežame iš EMP.
  • Svarbiausios atliekos tipas. Nurodyti atliekų tipą.
  • Produktai. Surašyti produktus.
  • Užsakymo tūris. Nurodyti užsakymo turį (kiekį). Bitės CRM atitikmuo laukas Keli užsakymai.
  • Apmokėjimas. Nurodyti apmokėjimą.
  • Papildoma informacija. Įvesti papildomą informaciją suinteresuotiems darbuotojams (pvz. vairuotojams).
  • Užsakymo būklė. Nurodyti dabartinį užsakymo statusą:
  • Būklė: Suplanuotas/atliktas/atšauktas
  • Atsisakymo/nevykdymo priežastys: nurodyti priežastis, jeigu užsakymas atšaukiamas.

Užsakymo pavyzdys, kai fizinis asmuo yra vadybininko klientas:

Užsakymo pavyzdys, kai fizinis asmuo yra kontaktų centro klientas:

Jeigu kompiuteryje yra integracija su telefonu, atsiliepus į skambutį, programa atlieka tokius veiksmus:

  • Jeigu klientas mums dar nėra skambinęs, programa atidaro naują atliekų vežimo užsakymą, kuriame yra įvestas skambinantis telefono numeris:



  • Jeigu klientas mums jau yra skambinęs, programa parodo sąrašą atliekų vežimo užsakymų, dėl kurių klientas skambino.


Jeigu reikia pataisyti ankstesnį užsakymą, spaudžiamas įrašo taisymo mygtukas, pataisomas įrašas ir išsaugoma.


Jeigu reikia sukurti naują įrašą, spaudžiamas naujo įrašo mygtukas:



Atsidaro naujo užsakymo langas su laukais, užpildytais pagal seną užsakymą:



Suvedama informacija ir išsaugomas įrašas.


PASTABA. Jei reikia pakeisti kontaktinį asmenį – jį reikia ištrinti iš lauko Kontaktinis asmuo, išsaugoti užsakymą ir tada suvesti naują kontaktinį asmenį.


  • Esant situacijai, kai tuo pačiu telefono numeriu yra įvesti keli kontaktiniai asmenys, programa parodo sąrašą asmenų ir pasiūlo išsirinkti:



Išsirinkus atidaro naujo užsakymo langą su užpildytais laukais.

  1. ATLIEKŲ VEŽIMAS IŠ JURIDINIŲ ASMENŲ


Atliekų vežimų užsakymai programoje randami meniu CRM -> Kontaktai ir užduotys -> Atliekų vežimo užsakymas.

Vežant atliekas iš juridinių asmenų, atliekų vežimo užsakyme pildomi tokie laukai:

  • Data. Nurodoma data, kada įvedamas užsakymas.
  • Skambinantis telefono numeris. Pildomas tik tada, kai klientas skambina telefonu 1806. Kadangi kontaktinis asmuo ne visada sutampa su skambinančiu numeriu (pvz. administratorė skambina dėl atliekų išvežimo, tačiau kontaktuoti reikia su ūkvedžiu), šis laukas naudojamas atsekti reikalingą pokalbio įrašą.
  • Klientas – nurodyti iš ko vežame:
  • Kliento tipas. Nurodyti Organizacija.
  • Kontrahentas – visais atvejais nurodyti teisingą kontrahentą.
  • Kliento adresas – nurodyti iš kur vežame. Adresas automatiškai užsipildo pagal kontrahento adresą. Išskirtiniais atvejais gali tekti pataisyti adresą (pvz. vežama iš gretimos teritorijos). Tokiu atveju:
  • Šalis. Nurodyti Lietuva.
  • Savivaldybė. Nurodyti miesto arba rajono savivaldybę. Dėl savivaldybių sąrašo kreiptis į aplinkosaugos skyrių.
  • Mikrorajonas. Nurodyti mikrorajoną.
  • Adreso eilutė. Taisyklingai įvesti gatvę, pastato numerį, korpusą (jei toks yra), buto/patalpos numerį, pvz. Ukmergės g. 224A
  • Pilnas adresas. Programa sugeneruoja ir užpildo automatiškai. Laukas sisteminis ir reikalingas korektiškam programos veikimui.
  • Komentaras. Neprivalomas laukas. Įvesti papildomą informaciją, susijusią su adresu. Pvz. durų kodas ir pan.
  • Kontaktinė informacija – nurodyti su kuo kontaktuoti dėl užsakymo:
  • Kontaktinis asmuo:
  • Jeigu nenurodytas kontrahentas, čia galima pasirinkti bet kokį kontaktinį asmenį. 
  • Jeigu kontrahentas nurodytas – čia galima pasirinkti kontrahentui ir jo filialams priskirtus kontaktinius asmenius. 
  • Norint sukurti naują kontaktinį asmenį, iš šio lauko reikia ištrinti reikšmę (jei tokia įvesta) ir pildyti sekančius laukus. Išsaugojus užsakymą, išsisaugos ir kontaktinis asmuo. Jeigu nurodytas kontrahentas – jis bus priskirtas konkrečiam kontahentui.
  • Vardas. Įvesti vardą. Neprivalomas laukas.
  • Pavardė. Įvesti pavardę. Neprivalomas laukas.
  • Aprašymas. Įvesti kontaktinio asmens aprašymą. Neprivalomas laukas.
  • Telefonai. Nurodyti kontaktinio asmens telefonus. Daugiausiai tris. Neprivalomas laukas.
  • El. pašto adresas. Nurodyti el. pašto adresus. Daugiausiai du. Neprivalomas laukas.
  • Pareigos. Nurodyti pareigas. Neprivalomas laukas.
  • Vadybininkas. Nurodyti koks EMP darbuotojas atsakingas už bendravimą su konkrečiu asmeniu.
  • Pastabos. Nurodyti papildomą informaciją apie kontaktinį asmenį. Neprivalomas laukas.
  • Transportas – nurodyti kas veža:
  • Pervežimo data. Nurodyti vežimo datą.
  • Laikas. Nurodyti vežimo laiką. Neprivalomas laukas.
  • Ekipažas. Nurodyti ekipažą, kuris veža.
  • Jūrinis konteineris. Nurodyti jūrinio konteinerio numerį. Neprivalomas laukas.
  • Viso km. Nepildyti (palikti 0).
  • Užsakymas – apibūdinti užsakymą (dėl ko važiuojama):
  • Užduotis. Nurodyti ar mes atsivežame į EMP ar išvežame iš EMP.
  • Svarbiausios atliekos tipas. Nurodyti atliekų tipą.
  • Produktai. Surašyti produktus.
  • Užsakymo tūris. Nurodyti užsakymo turį (kiekį). Bitės CRM atitikmuo laukas Keli užsakymai.
  • Apmokėjimas. Nurodyti apmokėjimą.
  • Papildoma informacija. Įvesti papildomą informaciją suinteresuotiems darbuotojams (pvz. vairuotojams).
  • Užsakymo būklė. Nurodyti dabartinį užsakymo statusą:
  • Būklė: Suplanuotas/atliktas/atšauktas
  • Atsisakymo/nevykdymo priežastys: nurodyti priežastis, jeigu užsakymas atšaukiamas.

Užsakymo pavyzdys:


  1. ATLIEKŲ VEŽIMAS IŠ EMP VEIKLAVIEČIŲ


Atliekų vežimų užsakymai programoje randami meniu CRM -> Kontaktai ir užduotys -> Atliekų vežimo užsakymas.

Vežant atliekas iš juridinių asmenų, atliekų vežimo užsakyme pildomi tokie laukai:

  • Data. Nurodoma data, kada įvedamas užsakymas.
  • Klientas – nurodyti iš ko vežame:
  • Kliento tipas. Nurodyti Padalinys.
  • Padalinys – įvesti padalinio kodą.
  • Kliento adresas – užsipildo automatiškai, nieko keisti nereikia.
  • Kontaktinė informacija – nurodyti su kuo kontaktuoti dėl užsakymo. Iš žinyno pasirinkti asmenį (pirmą kartą reikės susikurti naują).
  • Transportas – nurodyti kas veža:
  • Pervežimo data. Nurodyti vežimo datą.
  • Laikas. Nurodyti vežimo laiką. Neprivalomas laukas.
  • Ekipažas. Nurodyti ekipažą, kuris veža.
  • Jūrinis konteineris. Nurodyti jūrinio konteinerio numerį. Neprivalomas laukas.
  • Viso km. Nepildyti (palikti 0).
  • Užsakymas – apibūdinti užsakymą (dėl ko važiuojama):
  • Svarbiausios atliekos tipas. Nurodyti atliekų tipą.
  • Produktai. Surašyti produktus.
  • Užsakymo tūris. Nurodyti užsakymo turį (kiekį). Bitės CRM atitikmuo laukas Keli užsakymai.
  • Papildoma informacija. Įvesti papildomą informaciją suinteresuotiems darbuotojams (pvz. vairuotojams).
  • Užsakymo būklė. Nurodyti dabartinį užsakymo statusą:
  • Būklė: Suplanuotas/atliktas/atšauktas
  • Atsisakymo/nevykdymo priežastys: nurodyti priežastis, jeigu užsakymas atšaukiamas.

Užsakymo pavyzdys:


  1. UŽDUOTYS


Užduotys randamos programos meniu CRM -> Užduotys -> Užduotys. 


  1. Užduoties sukūrimas


Norint suformuoti užduotį, pildomi tokie laukai:

  • Planuojama data. Nurodoma data, kada planuojama atlikti užduotis. Paspaudus kalendoriaus mygtuką, galima matyti vadybininko užimtumą ir pagal tai suplanuoti laiką:



  • Laikas nuo – iki. Neprivalomas. Skirtas nurodyti laiką valandomis, kada bus vykdoma užduotis.
  • Tipas. Nurodyti užduoties tipą. Pvz. tipas TEL: Phone reiškia skambutį.
  • Iniciavo kontrahentas. Nurodyti ar užduotį iniciavo kontrahentas. Požymis skirtas analizuoti užduočių srautus.
  • Periodinė užduotis. Žr. skyrių Periodinės užduoties sukūrimas. 
  • Vykdytojas. Nurodyti vadybininką, atsakingą už užduotį.
  • Užduotis. Užduoties aprašymas, pvz. Paskambinti dėl išvežimo.
  • Kliento informacija – nurodyti su kokiu kontrahentu susijusi užduotis:
  • Jeigu užduotis susijusi su kontrahentu, nurodyti kontrahentą.
  • Jeigu užduotis nesisijusi su kontrahentu (pvz. skambutis fiziniam asmeniui ne kontrahentui) – kontrahento nenurodyti.
  • Kliento adresas – laukas skirtas tik parodyti kontrahento adresą. Adreso keisti negalima. Norint pakeisti adresą, reikia pasirinkti kitą kontrahentą (pvz. kitą filialą).
  • Kontaktinė informacija – nurodyti su kuo kontaktuoti dėl užduoties:
  • Kontaktinis asmuo:
  • Jeigu nenurodytas kontrahentas, čia galima pasirinkti bet kokį kontaktinį asmenį. 
  • Jeigu kontrahentas nurodytas – čia galima pasirinkti kontrahentui ir jo filialams priskirtus kontaktinius asmenius. 
  • Norint sukurti naują kontaktinį asmenį, iš šio lauko reikia ištrinti reikšmę (jei tokia įvesta) ir pildyti sekančius laukus. Išsaugojus užsakymą, išsisaugos ir kontaktinis asmuo. Jeigu nurodytas kontrahentas – jis bus priskirtas konkrečiam kontrahentui.
  • Vardas. Įvesti vardą. Neprivalomas laukas.
  • Pavardė. Įvesti pavardę. Neprivalomas laukas.
  • Aprašymas. Įvesti kontaktinio asmens aprašymą. Neprivalomas laukas.
  • Telefonai. Nurodyti kontaktinio asmens telefonus. Daugiausiai tris. Neprivalomas laukas.
  • El. pašto adresas. Nurodyti el. pašto adresus. Daugiausiai du. Neprivalomas laukas.
  • Pareigos. Nurodyti pareigas. Neprivalomas laukas.
  • Vadybininkas. Nurodyti koks EMP darbuotojas atsakingas už bendravimą su konkrečiu asmeniu.
  • Pastabos. Nurodyti papildomą informaciją apie kontaktinį asmenį. Neprivalomas laukas.
  • Rezultatas – nurodyti užduoties rezultatą (pvz. Susitarta dėl išvežimo)

Užduoties pavyzdys:


  1. Periodinės užduoties sukūrimas


Norint suformuoti periodinę užduotį, užduoties lange reikia užpildyti grupės periodinė užduotis laukus:

  • Atlikti iki: Nurodyti iki kada formuoti periodines užduotis
  • Laikotarpis: įvesti kas kiek periodų formuoti užduotį
  • Periodiškumas: nurodyti koks yra laikotarpio ilgis

Pvz. Planuojama data 2019.09.03, Atlikti iki = 2020.05.01, intervalas 3, periodiškumas Mėnuo. Tuomet sukuriamos tokios užduotys: 2019.12.03 ir 2020.03.03.

Periodinių užduočių sąrašas randamas meniu CRM -> Užduotys -> Periodinės CRM užduotys.


  1. Įvykiai


Įvykiai, susiję su užduotimi, įvedami skirtuke Įvykiai. Skirtukas skirtas surašyti su užduotimi susijusius veiksmus.


  1. Failai


Failus prie užduoties prisegti galima skirtuke Failai. Failai prisegami naudojant standartines programos funkcijas (t.y. taip pat, kaip pvz. dokumentų apyvartoje).

Tačiau dokumentai, kuriuos reikia užregistruoti (pvz. sutartys, raštai ir pan.), turi būti registruojami ir prisegami dokumentų apyvartos, o ne CRM modulyje.

  1. Atliekų vežimo užsakymo suformavimas


Norint iš užduoties suformuoti atliekų vežimo užsakymą, reikia paspausti mygtuką Sukurti užsakymą:

Atsidaro naujo atliekų vežimo užsakymo forma su supildyta kliento ir kontaktinio asmens informacija. Reikia užpildyti likusius laukus ir išsaugoti atliekų vežimo užsakymą:

Norint peržiūrėti su užduotimi susijusius atliekų vežimo užsakymus, reikia paspausti mygtuką Peržiūrėti užsakymus:


  1. ATLIEKŲ VEŽIMO GRAFIKAI


Norint į programą įkelti atliekų vežimo grafiką, reikia atsidaryti atliekų vežimo grafikų sąrašą:

Ir pridėti naują įrašą nurodant datą tą mėnesį, kurio grafikas įkeliamas ir elektroninį dokumentą – XLS grafiką. Atliekų vežimo grafiką įkelti reikia kaip naują elektroninį dokumentą į grupę CRM.GRAFIKAI:

Pavyzdžiui, atliekų vežimo grafikas už 2021 gegužės mėn. įkeliamas taip:

  1. KELIALAPIŲ SPAUSDINIMAS


Atliekų surinkimo kelialapis programoje yra objektas, pagal kurio parametrus (įvestas laukų reikšmes) programa išrenka atliekų vežimo užsakymus. To tikslas – užsakymams priskirti vairuotoją ir automobilį.

Norint suformuoti kelialapį, atliekų užsakymų sąraše reikia uždėti filtrus:

  • Vežimo data. Pasirinkti vežimo datą ar jos intervalą.
  • Ekipažas. Pasirinkti ekipažą, kuriam spausdinamas kelialapis.
  • Savivaldybė. Geriau palikti tuščią, tačiau pagal galima poreikį pasirinkti savivaldybę. 

Tada reikia atnaujinti sąrašą ir paspausti mygtuką Kelialapis:

Kelialapio informacijos lauke užpildyti reikalingus laukus ir išsaugoti įrašą. Norint atspausdinti kelialapį, reikia pasirinkti spausdinimo formą Atliekų surinkimo kelialapis:

Norint išsaugoti kelialapį PDF ar kitu formatu, reikia jį eksportuoti naudojant standartines programos funkcijas. Į failo pavadinimo lauką įklijuoti (Paste) ankstesniame žingsnyje nukopijuotą kelialapio numerį ir išsaugoti failą U arba V diske:

Norint kelialapį atspausdinti, spaudžiamas mygtukas Spausdinti arba Spausdinti iš karto:

Norint atlikti korekcijas su kelialapiu, jo iš naujo suformuoti nereikia. Jei kelialapis jau suformuotas, jo iš naujo suformuoti net ir negalima:

Jei reikia pakeisti kelialapio parametrus (pvz. vairuotoją), reikia taisyti jau sukurtą kelialapį arba jį ištrinti ir suformuoti iš naujo. Kelialapių sąrašas randamas meniu CRM -> Žinynai -> Atliekų surinkimo kelialapiai.

Tada kelialapį galima perspausdinti ir/arba išsaugoti atnaujintą PDF versiją.

Atlikus korekcijas su užsakymais, galima tiesiog susirasti kelialapį kelialapių sąraše ir atspausdinti/išsaugoti PDF versiją iš naujo:

Programa iš naujo surinks atliekų vežimo užsakymus ir juos galima iš naujo išsaugoti ar atspausdinti:

  1. PAJAMAVIMAI


Norint pirkimo dokumentą įtraukti į ataskaitas atliekų surinkimui analizuoti, pajamavime (PISF dokumente) reikia nurodyti ekipažą, kuris atvežė atliekas:

  1. ATASKAITOS


Be standartinių duomenų eksporto į excel funkcijų, programos atliekų vežimo modulis turi tris OLAP ataskaitas:

  1. CRM užduočių analizė. Skirta analizuoti užduotis vadybininkams.



  1. Atliekų vežimo užsakymų analizė. Skirta analizuoti atliekų vežimus.



Pastaba. Laukai Automobilis ir vairuotojas rodo tuos automobilius ir vairuotojus, kurie yra priskirti ekipažams ekipažų žinyne, o ne tai, kas faktiškai vykdė vežimą.


  1. Atliekų surinkimo efektyvumo analizė. Skirta analizuoti ekipažų atvežtas atliekas ir nuvažiuotą atstumą.



Pastaba. Laukai Automobilis ir vairuotojas rodo tuos automobilius ir vairuotojus, kurie yra priskirti ekipažams ekipažų žinyne, o ne tai, kas faktiškai vykdė vežimą.


    • Related Articles

    • Atliekų vežimo užsakymo adresas

      Vedant adresą į atliekų vežimo užsakymą, jį reikia įvesti taip, kad Google galėtų iš parašyto adreso rasti kuo tikslesnes taško koordinates. Tai yra būtina automatiniam ekipažų maršrutų planavimui. Kontūre yra tokie laukai adreso suvedimui: ...
    • Dokumentų registravimas ir pasirašymas

      TURINYS 1. BENDRA INFORMACIJA 2. DOKUMENTO UŽREGISTRAVIMAS 3. DOKUMENTO SUDERINIMAS IR PASIRAŠYMAS 3.1 Veiksmų sekos pasirinkimas 3.2 Pasirašymas per Dokobit BENDRA INFORMACIJA Atnaujintame dokumentų valdymo modulyje sukurtos šios papildomos ...
    • Prastovų pildymas ir analizė

      ĮRENGIMŲ ŽINYNAS Įrengimų žinynas randamas programoje Contour Enterprise PRO IV, meniu Žinynai -> Kiti -> Alokacijos -> Resursų sąrašas. Meniu punktą galima iškelti į meniu favoritus. Norint tą padaryti, reikia programos meniu paieškoje įvesti ...
    • Apvalinimo instrukcija (PSA ir Grąžinimai)

      PSA. Įvedant PSA į programą, IKVT dokumento suma turi būti pilna nesuapvalinta suma, o apvalinimo sumą reikia įrašyti į laukelį Apvalinimo suma: UŽPAJAMAVIMO GRĄŽINIMAS. Darant užpajamavimo grąžinimą, į laukelį Mokėti, reikia įrašyti nesuapvalintą ...
    • Bendrosios funkcijos. Dokumentų specifikacijos eksportas ir importas

      Dokumento specifikacijos eksportas ir importas iš Excel Dokumentuose, kuriuose galima įvesti specifikaciją, yra galimybė eksportuoti ir importuoti dokumento specifikaciją iš Excel. Visuose dokumentų tipuose specifikacijos eksportas ir importas veikia ...